فولکس بیتل قورباغه ای

اجاره ماشین عروس کلاسیک قدیمی

 

اجاره فولکس قورباغه ای قدیم یا فولکس بیتل قدیمی آنقدر جذاب و بامزه هست که چه به عنوان ماشین عروس چه به عنوان دکور و تزئینات مراسم یا برای عکاسی قابل استفاده و عالی هست
شما می توانید برای اجاره فولکس قورباغه ای قدیمی همین حالا تماس بگیرید
09121883522 جهت مشاوره و رزرو کلیک کنید
حالا تصور کنید که این ماشین زیبا صورتی هم هست 😍 هرچی از زیبایی و دلبر بودنش بگیم کمه شما اگر بخواید برای تولد استفاده کنید ما این ماشینو پیشنهاد میکنیم اگر بخواید برای عروسی استفاده کنید م این ماشینو پیشنهاد میکنیم  اگر بخواید برای عکاسی استفاده کنید پیشنهادش میکنیم اصلا برای هر استفاده ای این ماشین عالیه !
خودتون عکس هارو ببینید و قضاوت کنید اصلا نیاز به توضیح نداره با هر ایده و دیدگاهی که داشته باشی می تونی ازش استفاده کنی حتی لازم نیست اصلا فکر کنی که چیکار باید باهاش بکنی خود به خود ایده  بهت میده دیگه شما برای اجاره یه ماشین چی می خواید
دیدن ماشین های بیشتر

تاریخچه فولکس بیتل یا قورباغه ای 

فولکس واگن بیتل یا فولکس واگن سوسک که در ایران به فولکس قورباغه‌ای شهره است، یک خودرو تولید شده توسط فولکس‌واگن و یکی از مشهورترین خودروهای جهان است.

این خودرو در ایران با نام فولکس قورباغه‌ای شناخته می‌شود و در برخی منابع ترجمه نیز از عبارت فولکس سوسکی و فولکس کفش‌دوزکی یاد شده‌است.

هدف از طراحی این خودرو، تولید خودرویی اقتصادی و قابل استفاده برای عموم مردم بود.

این خودرو نخستین بار در سال ۱۹۳۸ و با نام فولکس واگن تیپ یک تولید شد. تولید فولکس واگن بیتل در سال ۱۹۹۴ دوباره با طراحی مدرن و با نام نیو بیتل (بیتل جدید) از سر گرفته شد و تا سال ۲۰۰۳ ادامه داشت که البته از جذابیت بیتل اصل برخوردار نیست.

با توجه به عمر طولانی تولید این خودرو سطح بسیار متنوعی از تجهیزات در مدل‌های گوناگون آن یافت می‌شود و از موتورهای گوناگونی بهره می‌برد. به‌جز مدل‌های استاندارد مدل‌های سفارشی گوناگونی نیز از این خودرو تولید شده‌است.

فولکس‌واگن بیتل با دارا بودن محبوب‌ترین طراحی خودرو تا کنون، طراحی سادهٔ خود را برای بیش از ۴۰ سال تغییر نداد. این خودرو توسط فردیناند پورشه به‌عنوان خودرویی ارزان برای مردم آلمان پس از جنگ جهانی دوم طراحی شد .

چرا از فولکس قورباغه ای در مراسم عروسی استفاده کنیم ؟

  1. ظاهر جذاب و خاص : فولکس واگن بیتل ( فولکس قورباغه ای ) ، یک خودرو با شکل ظاهری خاص و جذاب است که معمولاً برای مراسم‌ های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد و بطور معمول در سطح شهر دیده نمی شود و خاص محسوب می شود .
  2. ایجاد حس نوستالژیک : این خودرو ، برای بسیاری از افراد حس نوستالژیکی ایجاد می‌کند که می‌تواند در مراسم عروسی ، به ایجاد یک فضای دوستانه و دلنشین کمک کند و یاد آور خاطرات گذشته زوج های قدیمی هم باشد .
  3. امکان دسترسی به تصاویر زیبا : استفاده از فولکس واگن بیتل ( فولکس قورباغه ای ) در عروسی ، به عنوان یک خودروی عروس ، امکان گرفتن تصاویر زیبا و خاطره‌ انگیز را برای عروس و داماد فراهم می‌کند .
  4. امکان تزئین خودرو با گل‌های زیبا : یکی از مزایای استفاده از فولکس واگن بیتل در عروسی ، امکان تزئین خودرو با گل‌های زیبا است. این کار، می‌تواند به خاطره‌ای خاص و دلنشین تبدیل شود.

در کل، فولکس واگن بیتل ( فولکس قورباغه ای ) ، یک خودروی بسیار جذاب و مناسب برای استفاده در مراسم عروسی است که می‌تواند به ایجاد یک شادی و خاطره‌انگیز در این رویداد کمک کند.

 

استفاده از فولکس واگن بیتل در مراسم تولد هم می‌تواند به عنوان یک ایده‌ی خلاقانه و جذاب مطرح شود . برای استفاده از این خودرو در تولد ، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید :

  1. تزئین خودرو با بادکنک های رنگارنگ: یکی از ایده‌های جذاب برای تزئین فولکس واگن بیتل در تولد، استفاده از بادکنک های رنگارنگ است . می‌توانید بادکنک هایی با رنگ‌های مختلف را بر روی خودرو بچسبانید تا فضای شاد و رنگارنگی را برای مهمانان ایجاد کنید .
  2. استفاده از دکوراسیون با موضوع تولد : می‌توانید از دکوراسیون با موضوع تولد استفاده کنید و خودرو را با تزئینات مختلفی مانند گل‌های تازه ، شمع‌های جشنی و پرچم‌های رنگارنگ تزئین کنید .
  3. امکان گرفتن عکس با فولکس واگن بیتل ( فولکس قورباغه ای ) : می‌توانید فولکس واگن بیتل را به عنوان یک پس‌زمینه مناسب برای گرفتن عکس با مهمانان استفاده کنید . این کار می‌تواند به گرفتن تصاویر زیبا و خاطره‌انگیز کمک کند .

در کل، فولکس واگن بیتل ( فولکس قورباغه ای ) ، یک خودروی جذاب و مناسب برای استفاده در مراسم تولد است که می‌تواند به ایجاد یک فضای شاد و خاطره‌انگیز کمک کند.

اجاره فولکس صورتی  اجاره فولکس بیتل قورباغه ای

 

 

[xyz-ips snippet=”star”]

در دفتر فعلی کلاس انتخابی وجود ندارد. لطفاً کلاس دیگری انتخاب کنید!