اجاره خودرو کلاسیک

اجاره خودرو کلاسیک 

 

انتخاب خاص عروسی

استفاده از خودروهای کلاسیک در مراسم عروسی می‌تواند یک تجربه منحصر به فرد و جذاب باشد . در ادامه با هم چند مزیت این خودرو ها را بررسی میکنیم و عکس های خودرو های اجاره خودرو کلاسیک گلزار را میبینیم .

هماهنگی با تم و دکوراسیون

خودروهای کلاسیک به دلیل طراحی زیبا و شیک خود ، به راحتی با انواع دیکوراسیون عروسی هماهنگ می‌شوند و افکت زیبایی به مراسم می‌افزایند . علاوه بر این شما در هر لوکیشنی که بخواهید فرمالیته برگزار کنید این خودرو ها زیبایی چند برابری به عکس ها و فیلم های شما می افزایند .

گل ماشین عروس

عکس و فیلم های خاص

 خودرو های کلاسیک ظاهر خاص و متفاوتی دارند و مثل خودرو های امروزی نیستند که حتی بروز ترین مدل آن ها هم چیزی  نباشد که دلتان بخواهد با آن عکس بندازید ، به همین دلیل است که خیلی از زوج ها اجاره خودرو کلاسیک را به اجاره ماشین های جدید ترجیح می دهند .
این ماشین های عکس های شما را  بسیار زیباتر و خاص تر می کنند حتی برای فرمالیته عروسی نیز استفاده می شوند . 

خاطره به یاد ماندنی

حتی اگر سال های زیادی هم از مراسم عروسی شما بگذرد هنوز هرکس عکس و فیلم های عروسی شما را ببیند شگفت زده می شود . چون این ماشین ها تاریخ مصرف ندارند ، خودرو های کلاسیک هر چقدر هم که بگذرد ارزشمند تر می شوند .
بعد از گذشت سال ها خاطرات روز عروسیتان با ماشین عروس کلاسیکتان به یاد ماندنی تر میشود .

اجاره خودرو کلاسیک

برای اجاره خودرو کلاسیک و آگاهی از شرایط و قیمت ها همین حالا با ما تماس بگیرید 
09121883522

قبل از اجاره می تونید از مشاوره رایگان ما در مورد ماشین های کلاسیک استفاده کنید و همه شرایط و انتخاب های موجود درباره ماشین کلاسیکتان را بررسی کنید
امکان بازدید حضوری از ماشین مورد نظرتون هم با هماهنگی قبلی وجود داره  .

اگر فیلم و عکس های عروس و داماد های دیگر را دیده باشید از ماشین عروس آن ها خبری نیست ، چرا شاید 10 سال پیش یا بیشتر از همه لحظات میگرفتند 🙂 حتی در حین حرکت ماشین عروس .

اما الان دیگه نمیبینید که از ماشین عروس فیلم و عکسی باشد چون دیگه این کار از مد افتاده و ماشین های عادی و بروزی که برای عروسی استفاده میشود چنبه بصری خاص و زیبایی ندارد و صرفا وسیله ای برای حمل و نقل عروس و داماد است .
اما ماشین های کلاسیک فرق می کند و خودش یک دکور برای عکاسی و تصویر برداری است و شما با اجاره یک ماشین کلاسیک در واقع دارید  یک لوکیشن عکاسی رو هم اجاره می کنید .

اجاره خودرو کلاسیک

اجاره ماشین کلاسیک در مازندران
در دفتر فعلی کلاس انتخابی وجود ندارد. لطفاً کلاس دیگری انتخاب کنید!