اجاره موتور وسپا قدیمی

اجاره موتور وسپا قدیمی یکی دیگر از خدمات مجموعه ما است که شما می توانید برای استفاده در کار های خود همراه با ماشین های کلاسیک یا حتی به تنهایی از آن ها استفاده کنید . مزیت استفاده از این موتور ها در هر حوزه چه برای فرمالیته ، ساقدوش عروسی ، عکاسی اسپرت ، مدلینگ ، تولد و … این است که این موتور ها  بسیار زیبا و با رنگ های شاد می تواند در کار های شما بدرخشد .

اجاره موتور وسپا قدیمی
اجاره موتور

موتور وسپا های قدیمی با ظاهر فانتزی و زیبایی که دارند علاوه بر این که فضا و حس و حال ایتالیایی کلاسیک را تداعی می کنند از دیدگاهی متفاوت تر به عنوان اکسسوری  برای کار های مختلف باعث جذب نگاه ها و توجه ها به کار می شوند
رنگ های فوق العاده جذاب و روشن باعث ایجاد حس نشاط و سر زندگی می شود برای دیدن عکس های بیشتر کلیک کنید

اجاره موتور وسپا کلاسیک قدیمی | اجاره موتور قدیمی | اجاره موتور وسپا قدیمی | کرایه موتور وسپا قدیمی کلاسیک

تاریخچه وسپا

در ۲۳ آوریل ۱۹۴۶، پیاجیو در اداره مرکزی مالکیت فکری، یک گواهی حق اختراع به نام خود ثبت نمود. در مدت کوتاهی پس از این ثبت رسمی، نام وسپا برای عموم مطرح شد و واکنش‌های گوناگونی را برانگیخت. اما با وجود این واکنش‌های متفاوت، انریکو پیاجیو بدون معطلی تولید انبوه اولین سری از وسپاهای ۹۸ سی سی را آغاز کرد. این وسیله نقلیه جدید اولین حضور در میان مشتاقان خود را در مکان زیبای گلف کلاب در رم و در حضور ژنرال استون به نمایندگی از ارتش متحد آمریکا جشن گرفت. مردم ایتالیا وسپا را برای اولین بار در ۲۴ مارس ۱۹۶۴ در صفحات مجله Motor و در ۱۵ آوریل ۱۹۶۴ بر روی جلد سیاه و سفید مجله La Moto مشاهده کردند .

وسپا شیوه‌های طراحی که تا آن زمان معمول بود را پشت سر گذاشت و آغازگر مفهومی جدید با نام Scooter یا همان موتورهای جمع و جور سفرهای شهری با طراحی خاص بدنه و چرخ‌های کوچک بود که پس از عرضه اولیه خود به میزان فروش ۱۷ میلیون موتور در پنج قاره دست یافت. طراحی و شاخصه‌های فنی این موتور، در طی چندین سال به تدریج سیر تکاملی خود را طی نمود و در طول این مدت همواره به روح اصیل وسپا به عنوان وسیله نقلیه ای که ویژگی سادگی استفاده را به همراه دارد و در دسترس همگان قرار دارد وفادار بوده‌است .

اجاره موتور وسپا قدیمی 

در دفتر فعلی کلاس انتخابی وجود ندارد. لطفاً کلاس دیگری انتخاب کنید!